Selamat datang ke laman web e-Komuniti (Default Tracing) , laman web ini direka khas bagi menyokong Komuniti yang dikendalikan oleh Unit Komuniti JPDKM. Anggota selaku petugas . mewujudkan laman web e-komuniti ini yang bertujuan memudahkan kakitangan mengakses maklumat - maklumat terbaru yang dapat dikesan secara online.

Tuesday, January 11, 2011

11/01/2011

6546-1059/94


5141-888/01 


JOHOR BAHRU – Kesengsaraan seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun yang terpaksa menanggung pedih didera dipercayai oleh ibu tirinya sejak tiga bulan lalu berakhir dengan tragedi apabila dia disahkan mati di Kampung Sungai Tiram di sini kelmarin.
Seorang kanak-kanak berusia 3 tahun Nur Dania Qistina yang tak mengerti apa-apa  didera hingga mati oleh seorang ibu tiri yang tak berhati perut,  Kasihan ! Begitulah malangnya nasib anak kecil ini. Dia tidak punya kudrat untuk mengelak atau melawan!
Amat menyedihkan !! terdapat 73 kesan lebam diseluruh badannya. Sepatutnya sebagai seorang ibu tak kiralah ibu kandung atau ibu tiri,  perasaan dan tindakannya janganlah sampai  melebihi atau menyamai perbuatan seekor haiwan…

Foto dari SUKA TAK SUKA



No comments:

Post a Comment