Selamat datang ke laman web e-Komuniti (Default Tracing) , laman web ini direka khas bagi menyokong Komuniti yang dikendalikan oleh Unit Komuniti JPDKM. Anggota selaku petugas . mewujudkan laman web e-komuniti ini yang bertujuan memudahkan kakitangan mengakses maklumat - maklumat terbaru yang dapat dikesan secara online.

Friday, November 12, 2010

9/11/2010

6159-807/97

5991-1289/96

5509-467/96


mental

Penyakit Mental Di Kalangan Rakyat Malaysia Semakin Meningkat.



- Foto Adnan Mohamad

Aug 24, 2010 4:37 pm


ADIK-BERADIK kepada kanak-kanak yang disembelih bapanya ditenteramkan saudara mereka di Kampung Sungai Keladi, Kota Bharu, pagi tadi. Mohd Adam Muzaffar Muhaimi, 3 tahun, mati di tempat kejadian manakala bapanya cedera di leher dipercayai akibat cuba menyembelih diri sendiri.


KOTA BHARU: Seorang bapa yang dipercayai sakit mental menyembelih anak sendiri berusia tiga tahun sebelum cuba membunuh diri di Kampung Sungai Keladi, dekat sini, pagi tadi


Dalam kejadian 11.50 pagi itu, Mohd Adam Muzaffar Muhaimi mati di tempat kejadian manakala bapanya cedera di leher dipercayai akibat cuba menyembelih diri sendiri.


Lelaki berusia 33 tahun itu dipercayai pernah mendapat rawatan mental di Hospital Raja Perempuan Zainab II, di sini.


Beliau yang bertugas sebagai pengawal keselamatan di sebuah pasar raya di sini dipercayai sudah lama tidak mendapatkan rawatan penyakit mentalnya itu.


sumber:Berita Harian Online 24/8/10

Sumber asal disini 


Lagi   Disini 






Mangsa lihat disini " Sedih Pilu dan Terharu "


No comments:

Post a Comment